|
ЧУДОТО ПО ИМЕ ВОЗДУХ
ПРВ ДЕЛ од ИНТЕГРИРАН ДЕН


Општи цели на дневната интерација:
- Ајде да истражуваме
- Каде е воздухот?
- На кој му треба воздух?
- Кој го валка воздухот?
Интеграција на наставни содржини по :
Македонски јазик- Вежби за развој на говорните органи во функција на правилна артикулација на гласовите.
ЗО- Истражувачки активности со вода и течен сапун(воздушни меурчиња).
ФОТО ГАЛЕРИЈА
Воздухот се чувствува
И за меурчиња требало воздух. Вода и прашок не е доволно :-)


И во чиста вода воздухот се гледа во форма на меурчиња




Ако шприцот го наполнеме со воздух и тој меурчиња ке ни направи во водата


Дув, дув, кој прв?
Натпревар-Кој прв ќе ги пренесе ливчињата

Воздухот не и дава на водата да влезе и да го изводени ливчето

Заробен воздух
 
|
Учиме низ игра http://ucimenizigra.ucoz.com/
 
АВТОРСКИ ПРАВА
Не смеете да го примените, или да го адаптирате ова дело за реупотреба во свои дела (филмови, научни трудови, публикации, медиуми...) Секое пренесување или користење на содржините и идеите без согласност на авторот и без наведен линк до оваа страна, подлежи на кривична одговорност за повреда на авторски права. Слободно може да се споделува непроменето и да се користи како прирачно средство при реализација на ваши интерни часови. Не смее да биде користено како помагало за време на обуки и семинари без присуство на авторот
Ние знаеме како се раѓаат пеперутките
А знаеме и каде живеат

Наставник Весела Богдановиќ veselabogdanovik2@gmail.com
Прво одделение ОУ"Кочо Рацин" с.Ивањевци

|